De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens KA93GAIEP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

i**e@o**k.com 29-09-2023

Fijne koeling mét homebar,ik wil nooit meer anders

Geschreven voor: Siemens KA93GAIEP

De door mij bestelde koelkast met ordernummer BKI1216220 bleek niet op voorraad bij Bemmel & Kroon dus moest iets langer wachten dan verwacht maar een belletje bleek genoeg om hem toch nog vrij vlot in huis te krijgen: eenzelfde exemplaar stond op uitlevering half oktober te wachten dus die leveringen werden omgeruild, fijn geregeld! Ook het leveringsbedrijf was keurig: zeer accurate tijdsnotering die steeds wat verkleind werd zodat ik heel precies wist wanneer ze zouden komen. Hebben de oude meegenomen en even geholpen (een Amerikaanse koelkast is best zwaar in je uppie) om het ding van zijn beschermlaag te halen. Wel nog al dat verpakkingsmateriaal weg zien te brengen, zij namen het niet mee anders had ik zeker een 10 gegeven.

Pluspunten

• Homebar
  • fijn licht
  • strakke vormgeving

Minpunten

• homebar deurtje vergt zorgvuldig sluiten